Aneb hudební kousky, které nenechají můj mozek ani na chvíli si odpočinout.
Dneska jich vyjímečně bude víc.


Evidentně jsem se už definitivně dala na popík. Ovšem dokud tuhle Britku nikdo moc nezná, je to v pohodě...
Její debutové album s názvem Perfectionist vychází už 25. března. Mirrors a Love is a Suicide jsou jednoznačně ty nejlepší songy na něm. I když, ještě jsem neslyšela všechny, tak kdo ví?

Song včerejšího dne: Magic od Ladyhawke
Tady máte na ukázku sice ne Magic, ale My Delirium, ale to je fuk. Oba jsou famózní. Magic si můžete vygooglovat, if you want :)

Heh, prvních pár sekund mi připomíná reklamu na jedno rádio, kterou neustále vídám v kině :D
The Famous and Naked nejsou téměř (nebo vůbec?) známí, a v tom je právě to kouzlo, který mě přitahuje. Kromě Girls Like You doporučuju ještě Punching In A Dream.

Srdcová záležitost ♥

0 komentářů: