1) Hudba - zjistila jsem, že není podstatný, jakej styl poslouchám, ale že záleží na tom, jestli je ta hudba dobrá. Teda pro mě. Rozhodně ale neposlouchám hiphop, tokio hotel, techno a vůbec tak nějak nemusim elektronickou hudbu...I když poslední dobou poslouchám Morandi, Metro Station a Southpaw...Záleží prostě na tom, jaká ta hudba je...
2) Internet - bez hodiny denně na netu jsem totálně vyřízená...Nevim, co bych bez něj dělala...
3) Chat - když nemám net, nemám ani chat...takže je to nastejno...
4) Zviřátka - moji kucííí...Dřív, když jsem byla menší, tak jsem chytala ještěrky....Strašně moc se mi líbily...A možná taky proto jsem na Lide.cz lizard61
5)Telefon - LG Chocolate. Jsem s nim naprosto spokojená, nevim, co víc bych mohla dodat...
6)Seriály - Prison Break, Dexter, někdy koukám na Dr. House...
7)Filmy - Moderní Popelka, Dlouhá cesta, Dirty Dancing 2, Pumpkin...teď si honem nevzpomenu na další, časem je sem dopíšu...

0 komentářů: