Dneska je 13. prosince. Ale na včerejšek by ta 13 seděla líp... Ráno první dvě hodiny IKT. Třídní měl kupodivu dobrou náladu...Jen když se mě ptal na nějakou věc z Wordu a já na něj jen nechápavě zírala, tak sem mu ji asi trošku zhatila... O psychologii nic, na matice jsme psali z něčeho, co půlka třídy nechápe a na konci hodiny mi začalo bejt zle. O přestávce jsem si vzala prášek, jenže než začal působit, byla poslední hodina. Tu předtim, ájinu, jsem protrpěla ležením na lavici. Učitelka zřejmě pochopila, že mi není nejlíp a nechala mě. Ve dvě jsem nejela, sejít z prvního patra dolů a pak nahoru do druhýho by mi asi udělalo velkej problém... Tak jsem teda šla s Ivou na zastávku a tam už stál ten fešák. Má takový zvláštní boty...Nevim, jak je popsat...No a on tam stál a vyhlížel autobus a já tam na něj tak pokukovala a on se ani neohlídnul...Nešťastná láska...:(


Že by z toho koukal novej styl a novej směr Linkinů v roce 2009?

0 komentářů: