...ne už to nikdy neřeknu/nenapíšu...
Zatim na mě nedolehla žádná vánoční depka takže dobrý:) Celkem 16 dní klidu:))
Na těláku zase florbal a dva góly k tomu:)

Come up to meet you, tell you I´m sorry
You don´t know how lovely you are

I had to find you
Tell you I need you
Tell you I´ve set you apart

Neřekla jsem ti sice promiň ani že tě potřebuju, ale vážně nevíš jak roztomilej seš...Ale nevyznám se v tobě...To že ráno vylezeš ven na terminálu na mráz a čekáš 5 minut na autobus a to i přesto, že bys mohl bejt uvnitř, je hezký. Jenže ve škole o mě nezavadíš ani okem. Ráno s V. obvykle spěcháme a ty nám nestačíš. Ani ty blbý dveře ti nemůžu podržet. Úsměvu nebo nějakýho podobnýho projevu sem se taky ještě nedočkala. Jen teď v úterý si se podíval, když jsem šla s K. do třídy. Ve čtvrtek jsem s tebou taky nejela "emhádéčkem", a i dneska po divadle sem tě marně hledala před budovou. Snad jsi spěchal...Chtělo by to nějakej signál co a jak!

Teď něco z jinýho soudku...:)




Veselý Vánoce:)

0 komentářů: