Ani nevím, jak dlouho ty pošuky znám, ale dva roky to budou minimálně. Teď mě tak napadlo, že vlastně ani nevím, kolik nás tam je :D No, prostě dost. V tomto článku najdete vybrané hlášky (samozřejmě, že je nemám všechny!), které způsobovaly většinou salvy smíchu. Jsou vytržené z kontextu, takže je asi nepochopí všichni, ale my víme svoje, že? :D

kůstka: *klepe si na čelo* nezdržuj laskavě
: kůstko tak házej, chytám :D
: všichni *dva smailíci klepající si na čelo* :D
kůstka: moment.. co házíš?.. :D
kůstka
: hlavně liz *klepe si na čelo* :D
: hlavně ten blb kůstka *klepe si na čelo* :D
kůstka: a hlavně ta dementka liz *klepe si na čelo* :D
: liz už něco promluv nebo po tobě hodím botu // říkám, házej *klepe si na čelo* :D
: ty grázle *klepe si na čelo* :D
maruš: vy grázlové *klepe si na čelo* :D
kůstka: házej.. ale ne do mě.. ne do mě *klepe si na čelo* :D
maruš: vy hubení špekouni *klepe si na čelo* :D
kůstka: ty grááázlííčkuu ušatej *klepe si na čelo* :D
(...)
: ty seš parchant... ti budu říkat.. kost :D

: dobře se doplňujem :D
maruš: jsme dobře sehraná trojice :D
: a chybí nám čtvrtej do páru, co :DD

maruš: Brichta je dobrej *souhlas* lepší než Vojtek :D
šuš: :DD kdyby to bylo tak před 15ti lety tak na něj jdu :D
: šuš, kolik měsíců ti bylo před 15-ti lety? :DD
šuš: :DDD 5? :D

: kam tebe pašovat proboha? :D
kůstka: do báglu liz.. když už sme se dostaly až k báglům :D
: a pak tě vzít sebou do pardubek, jo? blázne :D
kůstka: co.. do pardubek?.. nee tak ne.. měním názor :D ale do kroun bys mě mohla vzít.. za nějakou tu flaštičku redbullka :D
: za 10 litrů redbulla :DD, se nedoplatíš kamaráde :D
kůstka: no tos přehnala trošku s tou cenou *klepe si na čelo* :D
road: 250 mililitrů stojí asi 40 ne :D takže litr 160 a 10... 1600 :D:D


maruš: (jo liz chce být anglickou královnou :D)

mindo: a budeš s mojí mamou do rodiny, jestli si tě budu chtít vzít..
: kdo si koho bere? :D
mindo: já tebe liz :)
: no to pozór, já se vdávat nechci :D
mindo: ccccc tak jako proč ne když ti dám prstýnek s diamantem tak jo řekneš
: mě diamanty nezajímaj :D
maruš: (jo liz chce pořádně nabouchanou knížku, diamant je na hovno)
: MARUŠÁKUUUUUU :DD

já: veru, co jste jí provedli? :D
veru:
nic je v nemocnici,kuli noze ale si myslim ze si sla pro mozek,konecne:DDDD

: nebudu sprostá :D
maruš: zkus to být sprostá :D
kůstka: zájem o to aby si byla sprostá se zdvojnásobil :D
(...)
kůstka: liz a řekla děvka.. :D noooo pokročilo to HODNĚ dopředu :DD
A pořád si myslej, že neumim nadávat, a pořád.. :D

unknown: Kde dneska hrajou ty Kabáti v Praze?
: pod Karlovym mostem *přikyvuje na souhlas*
maruš: v Praze někde poblíž elektrárny Temelín :D

kůstka: bojíš se mě liz? :D
já: blbečku, absurdní dotaz :D
kůstka: jak hnusně ale..takovej ton neznám ještě *kroutí hlavou* :D
well: ale nadava vidis co si chtel to mas naucil si ji to a ted si to pekne odseres :D

: ženský jsou mrchy, no a co? :D
maruš: celej svět je nemožnej :D
well: hey kazdej ma naky chyby ale chlapi jich maj vic..... :D
maruš: co? :D velký hovno tak....nejvíc chyb má počítač :D
well: mlcet nebudu je to pravda chro chro
já: jo no, proč bychom měly mlčet jako? :D
kůstka: prostě ste baby..tak musíte mlčet :D chlapy maj první mluvit..baby až rozsvítíme lampičku ..bo svíčku na podlaze ...jo vtipnej :DD
já: no a ty seš chlap a máš z mozku z piva kostku a co my s tim jako :D
kůstka: ty máš liz místo mozku děravou kostku..rezavou ke všemu :D nene pivo tam nemám :DD
well: hele ae chlapi tam vetsinou nemivaj nic ani tu kostku
maruš: nic tam nemáme, protoţe chceme mít v hlavě pořádek :D
well: hmmmmm proto by ste se meli naucit ukliet kdyz chcete poradek ani se nedivim ze vam vsechno dochazi az po dlouhe dobe premsleni
kůstka: já neuklízím..já to nakopu pod postel všecko...to je vono pak..
well: pak je zatazeno co a proto ti nic nedochazi
well to prostě dala! :DD

kůstka: mě baví lítat v trenkách a tancovat s hadicí od vysavaču :DD
bob: no strašně směšné *kroutí hlavou* :DD

maruš: na googlu mi to řeklo ţe je to děvka :DD
(nevím, jak jsme se od debaty chlapi x ženský dostali přes chleba s pažitkou :D a facebook k frodovi :D my válíme! :D)

já:hele neznáte někdo PayPal?
kůstka: co to je liz? novej sprej od Lady Gaga? :DD

já: upřímně: zítra na vás seru :DD
maruš: miluju upřímnost liz :D
well: to nam prece neudelas liz????
já: ale jooo :D
well: hmmmm ty nejsi jen uprimna ale i kruta :DD
kůstka: je tvrdší než svaly václava klause :DD

zesměšňování Tokio Hotel:
road: vidělas tu fotku? :D
já: ne eště ale asi se na ni budu muset podívat co?
road: asi jo :D ale pozor abys neoslepla vono to vysílá divný paprsky :D
já: tos mi řekla brzo, ani nevim, kde mám ty zvětšovací brejle :D
road: neosleplas? :D
já: hm.. zatim ne :D
road: tak se na to už nekoukej já nevidim :D
já: počkej...bílou orchidej taky nazpívali oni ne? :DD
road: no já myslim že jo, ale nejsem si jistá *zmatená*
já: a nebo znáš tu škoda lásky? to se zrovna naučili česky *souhlas*

příchod buráka:
já: hele dneska jsem viděla informaci, že 15.6. ho maj vydat a že to bude nářez *souhlas*
buri: tak ze (asi) v 15.6.2010
já: jj, a prej hodlaj zkusit novej styl - disko *souhlas*
buri: coze?????
já: no fakt, Chester to řekl nějakýmu časopisu *souhlas*
buri: jaky mu ???kde si to cetla???
já: četla jsem to na www.9buri-je-blb.com *souhlas*

debata o nově vznikajícím filmu:
road: natočte film o chatu tady
buri: o apokalypse!! že pokud nás nebudoun poslouchat tak že je jim bůůh udělá něco ako SAW od 1 do 6 bo kolik to má dílo a pak je hodíí do peklaa achcípnou jak chcíplí myšii!
maruš: byl by to němej film, takže by z toho amíci měli hovno a titulky by k tomu nedokázali napsat :D
já? němej film? :D
buri: joo..maruna - gay, RTR - šílenec, krt- prase, bobe - šáša krasti, líz - poutník, Gazi - sexmen, Kiki - nadržená kočka, Buri - lev salonů! *joo*
já: poutník? :D
kůstka: to je magor :D já su sexmen!
maruš: maruna-gay? změň to, dělej!
kůstka: a prase v jednom!
buri: maruna - big buzna! :DDD
maruš: viděl bych to takhle....maruna-Ajnštajn :D
buri: všechny názvy jsou pravdivéé! *joo*

0 komentářů: