V posledních dnech nemám náladu na nic ani na nikoho. Jsem ze všech (a že jedna osoba hooodně přilila olej do ohně!) a ze všeho naprosto znechucená.

Škola ze mě vycucává poslední zbytky energie, kterou jsem načerpala minulý týden během prázdnin. O sedmi osmi hodinách spánku denně nevydržím už moc dlouho. Kule ve třídě lítají na všechny strany.
I přesto, že jsem v neděli chytla depku, která by se dala přirovnat ke krizi středního věku, jsem se v pondělí jakž takž vzpamatovala. Holky ve třídě mi pomohly. Úterní hodina dějepisu zaváněla rasismem (ale sakra, byla sranda! :D) a za poslední tři dny jsem vůbec chytla nějak moc výtlemů v naší třídě.

Včera jsem si se svou téměř 11-ti letou sestrou barvila vlasy. Už mě unavovalo být za blondýnu, takže jsem využila koupenou fialovou barvu. Výsledek je parádní! Ta barva na mě upozorní už na první pohled. Musím přiznat, že měla mamina radost, že sestru navádím do věcí, na které má ještě čas..

Večer jsem měla velice dobrý sen: zdálo se mi, že si pro mě přijel Ben Barnes a chtěl si mě nastěhovat k němu domů. Choval se jak gentleman a dokonce mi dal jakési rudě červené šaty, které jsem si bez keců oblékla... Docela utopie, co? Ale ráno po probuzení mi bylo fajn.

Slyšeli jste už nový cédo od Radiohead? Zrovna si ho dávám podruhé a Thomův hlas v Lotus Flower je úžasnej! Navíc za chvíli bude venku i Clare Maguire, jupí!

A až teď jsem si všimla, že jsem psala blbosti. Melu z únavy už.

0 komentářů: