Vařit po anglicku znamená přivést potravinu do stavu vysušené hmoty bez chuti a zápachu, příp. smíchat všechny dostupné suroviny dohromady a rozmixovat na mokrou kašovitou hmotu. Ve druhém případě je dovoleno používat koření, ale jedině ve velkém množství a všechno najednou. Angličané často ani netuší, nejenže jejich kuchyně ve srovnání s kteroukoliv jinou ve světě neobstojí, ale dokonce je navíc už ze své podstaty špatná a dokonce proti základním gastronomickým pravidlům. Vezmi si už ten jejich podivný vynález fish and chips - smažené se smaženým!
Bude to pro tebe šok! V Anglii se nemluví angličtinou, nýbrž ANGLICKOU ANGLIČTINOU!
Samostatnou kapitolou a ukázkou anglického směru „nalevo“ jsou vodovodní kohoutky - dvě samostatné trubky, každá se svým kohoutkem. Vynález moderní vodovodní baterie do Anglie ještě nedorazil!
Další věc, které si všimneš; Angličané moc nezhasínají. A vyprané oblečení nesuší na šňůrách, ale zásadně v sušičkách. S takovýmto přístupem však Anglie může mít jaderných elektráren libovolný počet a pořád to bude málo - mimochodem, jednu jsem měl na dohled.
Už jsem se zmínil, že v Anglii je logika a logické myšlení vzácností.
“Týmová práce“ pro Angličana znamená, že to za něj udělá někdo druhý.
Plánování je out; Angličan zásadně improvizuje.
Angličan je tvor, jehož evoluční vývoj již dospěl svého vrcholu - proto už se dál nevyvíjí.
Anglii nezměníme - ona změní nás!
Veškerý text pochází z knihy Pracovat v Anglii od Kamila Krče.
No, autor mě někdy donutil se nahlas zasmát, jindy ho zase proklínat za to, co napsal. Poněvadž to jsou ale jeho názory a zkušenosti, nemělo by mě to tolik vytáčet. Já mám svůj vlastní anglický sen...

0 komentářů: