Za měsíc maturuju. To znamená, že mám zhruba 5 týdnů na to, abych se naučila 50 maturitních otázek. (Jiná věc už je, že ze společenských věd otázky nemáme.)


Pojedu na Rock for People. Moje konečné slovo. Hlavní zásluhy si mohou připsat The Wombats, díky nimž jsem ochotná se (letos mimořádně komerčního) fesťáku zúčastnit. Taktéž pojedu na Prague City Festival a vychutnám si The Hives live. Chtěla jsem na ten Grape.. jenže:
  1. přátelé mí drazí nechtějí jet
  2. neumím stavět stan
  3. cesta do Pardubic, následně do Brna, Bratislavy a Piešťan? Sama?! Nejsem takový světaznalec.
Proto a tudíž letos zůstanu tu a za hranice nepolezu. Na to vyhrazuji příští léto.

Následující měsíc nebudu ani číst. Všechno, po čem jsem prahla, jsem dokončila o prázdninách. Samozřejmě, učebnice do četby nepočítám, protože kdybych nemusela, nedělala bych to.

Hudba zůstává. Hudba pro mě znamená víc než knížky. Hudba je prostě nejvíc.

Z důvodů blížící se matury a přijímaček se budu snažit omezovat vysedávání na internetu a články na blog přibývat nejspíše nebudou. Nu, uvidíme.

„You are my world, my everything. You stupid girl..“
Moje momentální závislost ♥

1 komentářů:

Lizač maturu určo dáš,budu na tebe myslet :)
Jinak jako ty festáky tě závidím,já zas zůstanu dom :D jak hnusné ...Ale co nedělám :D jsem malááááááá :D