Našli se někteří, kteří dnešní událost století nesledovali a bylo jim upřímně jedno, kdo si koho kde bere.


Jenže já jsem anglofil, a tudíž mě dnešní událost století nemohla minout.
Už ráno jsem trucovala a říkala, že nechci do školy, jenže kvůli procentům absence jsem musela jít. Takže zatímco nás tělocvikář proháněl po školním hřišti, William říkal Kate své I will a já to krásně zmeškala.
Ovšem zatímco se před třiceti lety vdávala princezna Diana a záznamy na internetu se asi těžko sháněly, já přišla domů a highlights si pustila. Krása.

Kate měla krásný šaty (až na tu vlečku, tu bych táhnout nechtěla), William působil sympaticky, Harry pobavil snad všechny, co svatbu sledovali a královna vypadala.. královsky. Beckhamovi na mě zapůsobili asi jako monokl na oku, ale tak jestli jsou to Angláni.. Abych to shrnula, téměř jsem slintala blahem a závistí.

Z tohohle budu žít ještě dlouho, to si pište.

0 komentářů: