Tentokrát kvůli přijímačkám.


Jet jsem musela sama, protože lidi od nás ze třídy jedou až dneska (v neděli). Cestu jsem zvládla, do školy jsem nakonec taky trefila, jenže..

jsem přijela o tři čtvrtě hodiny dýl, takže jsem nemusela namáhat svůj sluncem přehřátý mozek. Ono se mi ani moc na testy připravovat nechtělo a brala jsem to spíš jako výlet.
V Pardubicích cestou do Brna jsem chytla 50 minut zpoždění, cestou zpátky 15. Projela jsem se šalinou, dvakrát jsem dokonce jela načerno, prubli jsme výtahy v kampusu Masarykovi univerzity a domů jsem přišla utahaná jak pes.

Ale bylo to dobré. ^^

Proč už píšu jako suchar?

V hlavě se mi povalovalo několik sarkastických poznámek, které jsem chtěla napsat, jenže samozřejmě jsem je stihla zapomenout.
Jak bábina, tak i máma mi dnes oznámily, že jsem měla jet autobusem. ČD ve skutečnosti neznamenají jen České Dráhy, ale i Času Dost, což jsem podle nich měla vzít na vědomí. Good point, mom.

Otázkou ale teď je, co budu dělat. Náhradní termín zkoušek škola nevypíše a já bych do Brna docela ráda, protože je to dost daleko od domova. Jak já ráda říkám, we'll see.

0 komentářů: