moje nezdravá závislost na kapele Framing Hanley (Kenneth Nixon <3) se projevila: moooc ráda bych jela na Nova Rock do Rakouska.


což není nijak nereálné, protože peníze na jednodenní lupen mám a jedenáctého června mám volno. samozřejmě, nebýt Linkinů a 30STM, asi bych Kennethovu návštěvu jen hořce oplakala. ale protože se mi naskytla šance vidět i Linkiny..

samozřejmě, mám strach z té neskutečné dálky - musela bych do Brna, Bratislavy a odtamtud si chytit spoj na místo festu. se Slovenskem problém nemám, tam bych se ještě domluvila, s Rakouskem, potažmo němčinou, už mám ale obrovskej problém. nešprechtím, nikdy jsem se to neučila. dalším strachem jsou ty masy lidí; někde jsem četla, že jednodenní návštěvnost činí asi 50 tisíc lidí. vždyť by mě tam ušlapali, proboha!

řešení se proto naskytlo v naleznutí nějaké duše, která jede taky z naší republiky. a i kdyby to nevyšlo, byla bych ochotná na místo jakýmkoliv způsobem trefit sama, protože Linkiny už vidět chci. musím!
Kenneth je jen třešnička na dortu a bonus :P

0 komentářů: