Ha! Zdárně jsem přežila svaťák i den, kdy jsem měla 4 zkoušky. Výsledky nejsou sice kdovíjaké, beru to ale sportovně a říkám si, že to mám v kapse.

Tedy ještě ne, mám před sebou písemnou část. Doufám, že mi to větší problémy neudělá.
Dojmy: paní předsekyni a učitelku na občanku nemám ráda (učitelku o dost víc), protože se chovaly tak, že jsem z toho měla pocit, jako by si užívaly týrání maturantů, když si tam před nimi seděli. A to včetně mě. Paní učitelka sice učí občanku, etiku a podobné blbosti, ale stejně je asi bezpáteřní perfekcionistická mrcha, což už nikdo nenapraví.

Je tu ovšem jedna věc, která mi tak trochu dělá starosti. Můj žaludek během maturit jaksi přestal vědět, co je to jídlo. To samé platí i o čtení a poslouchání hudby. Dneska se mi jakž takž vrátila chuť, ale bude asi ještě nějakou dobu trvat, než budu zase sama sebou.

To, jak jsem si myslela, že mám naraženej zadek, byl docela přestřel.. Začalo to vlastně už minulé pondělí, kdy jsem seděla utahaná ve vlaku směrem Hradec, ale u doktora jsem byla až včera. Drén je hnusný slovo už jako takový, použití bolí. Hodně. Už tu pohotovost v Hradci ve fakultce začínám nesnášet, fakt že jo.

0 komentářů: