hlavně ti, co vůbec nemuseli bojovat.


ano, po dnešním dnu s naprosto klidným srdcem přiznávám, že za to, že jsem se nedostala včas na univerzitu, kde jsem měla skládat přijímací zkoušky, můžu zcela a pouze jen já.
ze všech stran na mě dneska sršely názory, že jsem
  1. měla jet autobusem
  2. měla jet dřívejším vlakem
  3. měla zkusit se omluvit a říct, že to prostě nebyla moje chyba
mám velkou chuť někoho seřvat.

většina lidí ví, jak moc nesnáším, když mi někdo cpe své názory/problémy nebo mi říká, co dělat. asi si nevšimli, že mi na krku sedí hlava, kterou se občas nebojím i použít.

a protože jsem tak krásně znechucená, tak se jdu učit.

po pár hodinách..
jelikož a protože Limp Bizkit nakonec (naštěstí) nepřijedou na letošní Rock for People, nálada se mi zvedla. a to dokonce tak, že mám chuť dobrovolně sedět u učení až do večerního hokeje!

small things make me happy.

0 komentářů: