Nevím, možná jsem tu o nich už někdy psala?
Každopádně jde v současnosti snad možná i o to nejlepší, co se na britské scéně děje (možná i s Twin Atlantic, to jsou taky rockeři.). Mají u mě naprosto obrovské plus, jelikož jako kapela složená z instrumentů v sestavě bicí/basa/2 kytary do své hudby necpou syntezátory, umělý beaty a ani podobný elektronický serepetičky, které jsem v poslední době začala fakt nesnášet. Tahle hudba u mě bude mít VŽDYCKY větší váhu než ta umělá z počítače. Přeci jen, kdybych to uměla, mohla bych se i já vydávat třeba za Skrillexe. V dnešní době žádný velký umění.
Včera jsem propadla téhle písničce poté, co jsem se podívala na klip a řeknu vám.. jak to z Lukea i Mikea leje? Šlehačku na hlavu a snědla bych je. Tákže, jakmile přijdou peníze, hned si předobjednávám Heavy in the Day. Tak.

Jednoduše řečeno, asi je fakt miluju.

Jo, pak je tu ta lehce depresivní záležitost týkající se skutečnosti, že Linkin Park jsou momentálně ode mě vzdálení něco přes 400 kilometrů. Na to, že si normálně válejí šunky kdesi v Kalifornii, je tohle vážně kousííííček.

Co je daleko lepší a o to víc vzrušující je fakt, že je za nějakých 112 hodin (né, neodpočítávám to) uvidím naživo. Zase. Vážně, plnění některých svých snů mě nikdy nepřestane bavit.

Když jsem tak koukala na livestream z Rock am Rio, uvnitř jsem se až dětinsky radovala z výkonu, jaký Linkini předvedli. No jo, pořád to kucí mají v sobě, ale vrátit se do dob HT/Meteory prostě nehodlají. Na jednu stranu to respektuju, na druhou mě to strašně vadí, protože to, co tvoří teď (Lies Greed Misery? To je vtip? Jeden z jejich nejhorších songů.) mi je hrubě proti srsti. Ale hůl nad nima nezlomím, zatím ne, na to je uctívám a miluju už strašně dlouho.

Tak se soudruhové mějte fanfárově! Ozvu se po návratu z Nova-hardcore (aka Novarock). x

0 komentářů: