stíhám to jen tak tak.

takže. hurikán Sandy. hmm.

jestli jednu věc ("věc") opravdu nesnáším, tak to jsou Američani a ta jejich domnělá nadřazenost nad zbytkem zeměkoule. haló? je tu ještě tak 10 miliard lidí (by oko..) a všechno, na co myslíte, jste vy sami. americkej prezident není hlava celý zeměkoule a už vůbec mě to vaše shlížení na každýho z patra vůbec nezajímá.

zpátky k Sandy.

jako vážně, jakej stupeň demence to je, když si Američani místo toho, aby křičeli, bílili police v obchodech a na okna si přibíjeli dřevěný prkna, jdou ke břehu moře/oceánu, aby si vyfotili/natočili stometrový vlny, před kterýma byli varováni? já říkám stupeň jedenáct z deseti. člověk by si řekl, že když tam mají tak 26 hurikánů ročně, budou na to zvyklí. né, oni jen s pusou dokořán budou ukazovat na masu vody za nima a křičet "hele, mami! to je ale vlna, có?"

možná to vyznělo krutě, ale i don't give a fuck!

miliony dolarů na afgánistán tam, miliony sem. však on ten benzín znova poteče a v NY si hipsteři zase budou moci nabít svoje telefony a na instagramu se dělit s lidma o to, co se zrovna chystají sníst.

poslední dobou mě doběla vytáčí i americké bloggerky. celá tahle fraška, jak po sobě jdou autorky/ři a amatérští čtenáři na stránce goodreads už je vážně trapná. připomíná to válku. mám za to, že bloggerky přilejvají olej do ohně už jen tím, že na knihách shazují každou blbost, na kterou narazí. je to jako by četly jeden odstavec půl dne a podrobně rozebíraly slovo od slova, jestli náhodou něco nedává smysl nebo není přehnaně sexistický (sexismus a věci, co moje morálka taky nezkousne, mi taky vadí, přiznávám), ale tohle je tak stupeň devět z deseti na mé škále americké demence.

ale jde o knížky proboha, když se jim to nelíbí, tak ať to sakra nečtou a nepomlouvají to všude, kam přijdou.
(tady jsem možná ukřivdila americkým bloggerům, protože nejsou jediní, kdo tohle dělá..)

a proč jsem poslední dobou tak vzteklá a unavená z lidí ježíší?! asi začnu chodit na judo, box nebo co já vím, abych ze sebe tuhle geneticky vrozenou indispozici dostala pryč. aspoň na čas.

0 komentářů: