Dneska jsme měli ve škole akci Člověk za mimořádných událostí.
Omotávali jsme si kolem rukou obvazy, trénovali si první pomoc (už to znám nazpaměť - nejdřív na něj promluvim, popřípadě profackuju, zaklonim hlavu a začnu celou svojí vahou těla tlačit na hrudní kost) a pak jsme taky koukali na nějaký filmy. V 11:45 jsem s Verčou doslova vyběhla ze školy. MHD číslo 6 nám ujel asi o 3 minuty, 24 jsme viděly dokonce ještě stát na zastávce a tak jsme šly pěšky. Hnala mě jak koně. Když jsem běžela napřed, ona mě dohnala. Vždycky byla tak o 10 metrů napřed. Dvakrát jsme na semaforu šly na červenou, dvakrát jsme nešly po přechodu. Nakonec jsem jako uřícený kůň dorazila na terminál v 11:59. Zrovna přijelo MHD číslo 2 (u zastávky Verča řekla, že nestíháme - odjížděla z Ulricháku v 11:55) a já jí řekla, že příště radši pojedu busem než jít s ní pěšky.

0 komentářů: