Mohla jsem vstávat až v 7:45, místo toho jsem byla vzhůru už v 6:10. Díky mami.
Jela jsem s V. autobusem, čekaly jsme u divadla, dvě hodiny seděly na zadku (v první části představení dokonce usnula) a mě kručelo v břiše.
Po divadle byla hodinová pauza a "můj vyvolený" D. mě rentgenoval pohledem. Šli jsme do Mňam-mňam. Já si dala salámovou bagetu a byla v tom i majonéza či co.
Pak se rozdávalo vysvědčení - když přišlo na řadu moje jméno, začal mi zvonit telefon. Babička. Típla jsem to a došla si pro vysvědčení. Vysmátá.
Dali jsme mu dárek, poslechl si básničku a osvětlil nám, proč jsme nejeli na výlet. A já se tak těšila.
Vynosili jsme lavice na chodbu a já a K. jsme se šly převlíknout na záchody. Hned se mi líp chodilo.
Pak už jenom k bábině pochlubit se čtyřkou. Chtěla jsem jet v 15:30 domů, jenže mi 24 ujela před nosem. Tak jsem jela až v 17:15. Aspoň jsme pokecaly. Píďa si odjel na 10 dní do Bulharska a ani mě nevzal sebou. Zmetek.
Přijela jsem domů a vzala si Ibalgin - bolí mě hlava a břicho - to ta majonéza...
A ještě jedna šoková informace - včera večer 34 minut před půlnocí zemřel Michael Jackson. Když jsem to slyšela v rádiu, byla jsem celkem v šoku.

0 komentářů: