To od rána vidím v televizi a až zítra ráno půjdu na autobus, uvidím to i na nástěnce cukrárny, kolem které chodim. Je to asi jediná věc, co mi trošku kazí náladu. My broken heart...


Dnes jsem viděla "Stehno". Ne jako kus nohy, ale člověka zase ze 4.BO. Večer napíšu vzkaz na rádio Černá hora, možná si to i nahraju a dám to sem ke stažení. Nebo ještě nevim.
Moje známky:
Každopádně mi spadnul obrovitánskej balvan ze srdce, když jsem viděla hlavně známku z matiky. Znamená to, že jsem se bála zbytečně, že bych dělala reparát z matiky.
EDIT: Tak jsem do rádia poslala vzkaz. Zněl asi takhle: Ahoj zahraj něco pro Honzu Kováře, který chodil na obchodku v HK se vzkazem že mi nevědomky zlomil srdce a že mu přeju všechno nej k svátku, díky nikusha. Jméno nepřečetla, prý tam nebylo. Vim, že jsem ho tam psala. Po přečtení jsem si přála, abych si spletla číslo a ten vzkaz jim tam nedorazil. Najednou jsem ho prostě nechtěla poslat. Pak jsem ještě čekala, jestli se neozve - no jistě, bude poslouchat zrovna tohle rádio a bude na to reagovat - nakonec nic...

0 komentářů: