Dneska má Fernando narozeniny. Myslím, že mu je 29, ale nejsem si jistá.
Měla jsem divnej sen. Měla jsem kluka (jméno začínalo na M - Mára, Marek, Matěj - nevim přesně). Pamatuju si svoji první pusu. A pak taky, že jsem měla jít na nějakou prohlídku, něco jako gynda asi. Jenže tam seděla v tý ordinaci nějaká stará paní v malinkatý starý místnůstce. Řekla mi, abych si sundala kalhoty, aby viděla moje kolena. Že prý tam jsou důležitý nervy. Tak se na ně dívala a já na pravým koleni měla škrábance - řekla jsem, že takový "čáry" jsou od kočky a to druhý - "tečky" - nevím, od čeho by mohly být. Pak tam začali chodit další lidi, vedle mě seděla nějaká blonďatá holka. Ještě předtím - před svým klukem jsem vyváděla, že se bojím tý prohlídky a když jsem se svlíkala (nevim, kdo to byl, jestli M nebo tatík) kroutil očima, že mi to tak strašně dlouho trvá. Pak jsem byla taky v nějakym obchodě, kde měli korálky a náramky a prstýnky a takovýhle věcičky a já tam chodila a nakupovala a říkala, že to mají levný, když náramek stojí 15 Kč. Poté jsem šla na náměstí na pouť a tam byl taky M a byla tam taky Hamplová. M obsluhoval nějakou atrakci a Hamplová tam šla a on se na ni usmál. Tak jsem šla dál, zastavila jsem se před atrakcí a myslela si, že to je tornado. Přišel M a řekl mi, že to je mixér. Tak jsme se šli podívat, co to je, jenže on to byl přívěs s oslama. Pak jsem ukázala rukou dolů a řekla: „Hele! Tamhle je! Na to chci!“ Tam bylo tornado.
EDIT: Fernando slaví 28, takže Ferni, promiň, že jsem ti jeden rok přidala:)

0 komentářů: