Tak jsem ráno s nechutí vstala na višně. Rozhodovala jsem se, jestli se na to nevyseru, protože jsemv noci spala jenom asi 2 hodiny. To je tak když mám plnou hlavu Honzy...
Natrhala jsem 5 kbelíků a vykašlala se na to. Na cestě domů s babičkou jsme nehorázně zmokly. Hlavně ty kamiony po cestě byly docela drsný. Přišla jsem domů a hned šla do vany:)
Honza odepsal - ve čtvrtek, myslim. Nepamatuje si na mě a chtěl po jméno, tak jsem mu ho napsala. První vzkaz:

Nazdar. Teď si přesně nevzpomínám. Dám si tě mezi prátele a řekni mi prosím její jméno abych se mohl na ní kouknout pokud má facebook a máš jí v přátelích. Nemůžu říci ano či ne když nevím koho myslíš.. zatim

Takže takhle. Jakmile jsem to dočetla, začal mi psát. Blbnul mu net, takže jsem to (možná díkybohu) ukončila. Napsala jsem mu a tohle je odpověď:
Má facebook nebo něco podobnýho kde bych se mohl kouknout jak vypadá a další info???
teďka jedu do Itálie na dovolenou takže až přijedu tak bych rád viděl nějaký její foto a informace o Nikole...

Na fotkách se pracuje, zajímalo by mě, jak to opět dopadne..

0 komentářů: