Na včera byla dohodnutá slučka. Já přišla přesně v šest - myslela jsem si, že přijdu mezi posledníma a ještě pozdě, jenže jsem přišla první a ještě tam čekala na Terezu asi 5 minut. Pak jsme tam před Labem (ne řekou) kecali asi půl hodiny. Kolem na elektrickým vozíku jel nějakej pán a Palina ho pozdravila. A on se s ní začal vybavovat. Všichni se tam váleli smíchy. On prej: „Nemáš hulení?“ a Palina: „Ne nemám ale musíš jet do altánu tam teďka jsou lidi co maj,“ a on se otočil a odjel. Po několika minutách jsme se rozhodli (bylo nás 9 z celý třídy), že půjdeme do altánu. Chvíli jsme tam tak kecali, když jsem najednou uviděla toho na vozíku, jak jede k nám. Palina ho zase zaujala tak jezdil za ní. Dokonce mu i zapálila cigáro. Tentokrát to Palina zkusila zase: „Hele teď mi volal kámoš, že za pět minut u Labe bude hulení,“ a on na ni: „Kecáš,“ a ona zase: „No fakt, nekecám,“ a on se vážně rozjel a odjel. V osm jsem to zabalila a šla domů - oni se tam nejspíš mazlili s tim rumem, co měl Zdenda v baťohu...

0 komentářů: