V pondělí večer se zatáhlo, začlo se blejskat a než jsem se nadála, abych zavřela okno, tak vítr jedno vysklil. Ten zvuk! Příšerný! A to jsem měla v uších sluchátka, takže jsem to tolik neslyšela. Ale stačilo to, bohatě.
Taky se objevil (snad už konečně) oficiální trailer. I když tam Taylor tak divně kecá, vypadá naprosto úchvatně!




Včera v noci jsem tak přemýšlela o Honzovi. Došla jsem k názoru, že to asi vzdám. Ne, počkat, já to nevzdám, já se na něj vykašlu. Nemá to cenu.
Spala jsem 11 hodin. Jééé. O půl sedmý ráno jsem se probudila, abych se přikryla, a říkala jsem si, že v září budu trpět nedostatkem spánku. Oj.
18. srpna, 22:35
Dneska došlo 1290,- z višní. Tak mě napadlo - co když jsem adoptovaná? Máma má tmavě hnědý oči a já je mám zelený s trochou hnědý. MÁM OČI PO TÁTOVI. :/

0 komentářů: