Spala jsem jenom 6 hodin. Míň jsem - myslím - ještě nenaspala.
Zdál se mi krásnej sen ♥
Byl o Godricovi.
Byla jsem v kuchyni a on se tam objevil. Mizel z místa na místo, prostě byl najednou tady, pak vedle, pak tam... Měl hlad. Přibližoval se, aby mě kousnul, ale já nechtěla. "Povzbuzovala" jsem ho slovy: „Copak, vidíš moji krční tepnu?“ Když už stál předemnou, dal mi jednoduchou pusu a pak se mi přisál na krk. Po tom, co se odtrhl mě to místo bolelo a cítila jsem tam strup po jeho zubech. Mělo se to samo hojit, jenže nehojilo. „Bolí to!“ říkala jsem a on mi to místo pohladil rukou (v seriálu se pije upíří krev).
Druhá část snu je z jinýho místa. Nějakej kluk seděl na schodech u neznámýho domu. Já šla dole a viděla jsem ho. „Už to zabralo,“ řekla jsem a myslela to, že mi z krku zmizel strup. Pak jsem si šla sednout na schody k němu. Viděl nějakou holčičku a řekl, že jí musíme zachránit. Pak jsem najednou seděla na okapu a začalo pršet.

0 komentářů: