ZASE!!

Sobota 15. srpna, 10:39

Ve čtvrtek jsem jela k zubařce. A zaskočila mě tam její reakce. Celá se smála a zářila když zjistila, že díra mezi zubama, kde má být ten špičák, se zvětšila tím, že jsem nenosila rovnátka. Že prý je nemám nosit. Takže super. Pak jsem courala po Hradci a koupila si knížku o hvězdách. Busem domů jsem jela až v 14:15.

Včera jsme jely do Častolovic na zámek. Bylo to tam skvělý.

Nejdřív jsme se musely dostat do Hradce. Na nádraží v Jaroměři vystoupil z vlaku nějakej cestovatel – batoh na zádech, mapu nebo co to měl v ruce a asi si šel koupit jízdenku. Pak vyšel zase ven a sednul si na lavičku. A koukal se po lidech. Celkem hezkej klučina. odtamtud zas rychlíkem do Častolovic. Bála jsem se, že tam ten vlak nezastaví. Zastavil a navíc vystupovalo tolik lidí, že to snad byl celej vlak. Pak jsme šly asi 15 minut pěšky pořád rovně. Zámek už zvenku vypadal úžasně. Na nádvoří to ale bylo lepší. Kašna, restaurace a voliéry s papouškama. Než jsem šla s Terezkou dovnitř do zámku, prošly jsme ještě částečně oboru. Bachyni Martu jsme neviděly :D

Kristýna nechtěla jít na prohlídku zámku, takže zůstala venku. Já se zatim kochala obrazy, na kterých byli panovníci. Krasavci, vážně že jo. Pamatuju si jenom empírový pokoj, tapetový pokoj, jídelnu Tobiášku a Rytířský sál. Zrovna dneska se v tom sále někdo bere.

Na cestě zpátky jsme chytly vlak jen tak tak. Přisedly jsme si do kupéčka k nějakýmu klukovi. Byl celkem hezkej. Zajímavej. Dobrý brýle.

Nakonec jsme domů dorazily asi ve 20:45. Já šla asi v devět spát a spala jsem 11 hodin. Už jsem to potřebovala!

EDIT (neděle): Po obědě jsem šla ještě spát. Šla jsem zhruba ve dvanáct a probudila jsem se až v 16:45. Večer jsem si vzala termosku s čajem a šla jsem rozpoznávat hvězdy. Našla jsem celkem dost souhvězdí – není to zas tak těžký:) Domů jsem šla asi v 01:20.

Neděle 16. srpna, 21:12

Takže – probudila jsem se v 9:30. A zrovna dávali v televizi Svět 2009, tak jsem se koukala. Ukazovali tam nějakou paní z Koree, která dosud neudělala zkoušky na řidičák 850x. Neuvěřitelný. Teď poslouchám Tatu a budu tady trošku "šermovat" s vypalovačkou. A se skupinou Arctic Monkeys :)


0 komentářů: