Úspěšně jsem zničila další empétrojku.
V pořadí už... *přemýšlí* ... čtvrtou.
Takže zítra jdu vyřídit potřebné a pak pápá kamsi, kde mi to snad opraví.
Že bych totiž seděla x hodin v busu do Anglie bez sluchátek v uších je pro mě jaksi neslýchané :D

Ráno nás nechybělo zas tolik, jak jsem doufala. Lidi na hokej sice koukali, ale do školy stejně šli. Únava byla strašná. Lukáš jako vlastenec přišel s namalovanýma českýma vlajkama na tváři a zřejmě i rovnou z hospody. Celej den byl evidentně mimo.
Slyšela jsem, že hokejisti mají ve středu dorazit do Hradce. Hmm ;)

Oprava: hokejisti nepřijedou. Když mi máma ráno říkala, že přijedou, mylně jsem si myslela, že mluví o hokeji (stejně si myslím, že slovo hokejisti řekla). Jenže ona mluvila o těch trapnejch soutěžích v televizi, ve kterých hledají talenty. No ale stejně, co bych tam dělala?!

2 komentářů:

Třeba bys vyhrála jako talent v ironii!! :D

No vidíš, to mě nenapadlo! :D