Maminka už byla směnit český koruny za britský libry.
Všude mají královnu, bankovky se lišej jenom barvou a číslicema :D
Dneska jsem empétrojku dala k reklamaci.
„Vy to máte nějaký rozpadlý,“ řekl mi ten chlapík, co seděl za pultíkem. Já jenom pokrčila rameny, protože jsem nevěděla, co na to říct. Bez dalších keců to všechno zase složil do krabice, vytisknul mi potvrzení a já šla.
Zubařku ráno chytla zase rentgenovací nálada - lidi, kteří seděli se mnou v čekárně jsem později potkala u rentgenu. Místo jedné hodiny jsem se teda ulila ze dvou.
V noci se mi zdálo, že jsem maturovala ze ZSV a paní učitelka na tento předmět se mě snažila potopit. Cokoli jsem řekla, ona překroutila a pak už mě vůbec nepustila ke slovu. Tomu se říká noční můra.
Taky jsem si udělala čas a dokoukala závěr druhé sezóny Legend of the Seeker. Amazing!
A zítra si asi půjdu koupit City of Bones... protože tomu prostě nedokážu odolat.

0 komentářů: