Musím využít času, který mi zbývá, než tatík zase odpojí síťovej kabel.
Včera mi I. ve škole ukazovala video od Muse, kteří byli v nějakým italským pořadu.

A teď v čem je ten vtip. Oni si totiž prohodili role - Matt jako bubeník (ten talent! :D), Dom zpěvák a Chris hrál na klávesy. Jenže si toho nikdo nevšiml, nikomu nepřišlo divný, že hrajou nějak jinak. Teda jinak, písnička byla v pohodě, protože byla na playback. Ale stejně jsou teda Italové divný. Tak když si pozvu někoho na rozhovor, tak snad vím, kdo co dělá, ne?
Každopádně já se smála až mi tekly slzy proudem. Mattovi obličeje prostě neměli chybu! :D
Včera jsem na zastávce v Hradci viděla první plakát na RfP 2010.Znamená to jediné: line-up už se měnit nebude a Muse tak budou ty největší hvězdy, co přijedou.

1 komentářů:

Zajímavé, že Muse je největším. Já třeba znám jenom Prodigy a trochu Skunk Anansie. :-) Asi bych měl ty Muse naposlouchat.