White Lies se rychle stávají jednou z mých hodně oblíbených britských kapel. Keep it up, guys!
One of us, one of us, you could be one of us..♥

Zpívat si happy birthday to me, happy birthday to me.. už nebudu, poněvadž nějak nemám náladu na slavení. (Jen tak mimochodem, co je to volný čas?) 28. březen jsem brala za normální všední den i loni, kdy to bylo přeci jen o trochu víc významnější. 18 není 19.
Tudíž slavit asi nebudu, i když se mě sestra stále snaží donutit, abych s ní šla někam chlastat. Obdržela jsem hromadu přání a jediné, na co se jakž takž těším, je to, že si v noci zalezu do pelechu a budu spát. Možná i *zaspím* a bodnu se na nultou hodinu.
A i když se vám tady snažím nakecat, jak je dnešní den pro mě naprosto normální, tak.. není. Je to jiné. Můj den, řekla jsem si možná. Smutnou ironií osudu je to, že den narození se mnou sdílí i Lady Gaga. Samozřejmě, o pár let dříve, ale stejně...

A na svou soukromou vnitřní oslavu toho, že nastává poslední rok, kdy jsem náctiletá, si pustím White Lies nebo The Naked and Famous. ^^

0 komentářů: