Dobíhám autobusy.
Učím se do školy až do pozdních večerních hodin.
Nestíhám číst. Ale škola to jistí! Nechodím na obědy, takže polední pauza je jako relax přímo stvořená.
Hladovím ve škole.
Zoufale si přeju některé věci, které nemůžu mít.
Koukám lidem na boty, popřípadě téměř slintám u výlohy s converskama.
Zamilovávám si ten pocit, když mi sluníčko prohřívá kůži. To je vážně krása!
Začínám razit heslo, že se pořádně vyspím až v hrobě. Poslední dobou to dost odflakuju.
Lakuju si nehty. Stálice: fialová a černá.
Hýřím sarkasmem, ironií a nadsázkou.
Místo učení ve škole s holkama paříme karty. Občas se zadaří, občas ne.
Neustále něco poslouchám. Poslední dva dny vedou White Lies (které jsem si stylově nechala ujet!) a The Naked and Famous, jejichž deluxe version studiového alba mě stála skoro 19 liber.
Honí mě myšlenky na to, že za pár dnů budu oficiálně o rok starší.
Vysedávám na twitteru, last.fm a goodreads. Neustále a každý den.
A na maturu mi jaksi nezbývá čas.

Jelikož od zítra za tři týdny píšu praktickou část matury, myslím, že celkem s právem řeknu, že mi hoří koudel za zadkem.

Je čas začít něco dělat.
O víkendu začínám. Musím.

0 komentářů: