Tak trošku mám chuť se ohromně radovat, křičet do světa "JOOO!" nebo začít odškrtávat dny na kalendáři, co zbývají do začátku června.


Ale.

V posledních dnech začala řada evropských festivalů (abych to zjednodušila) naráz oznamovat, kdo kam přijede. Linkin Park tam, Kasabian tamhle a The XX zase o pár stovek kilometrů dál. Můj mozek nejspíš v poslední době zpracovává až moc hudebních informací, protože jak jinak si vysvětlit, že se mi naskytla možnost vidět Subways tohle léto třikrát naživo, přičemž z toho nejsem nijak odvázaná?

Slíbila jsem si, že si začnu hledat (do začátku třeba i nějaké ne moc dobře placené) zaměstnání, protože si chci letošní léto financovat hlavně z vlastních zdrojů. Ha, ještě že se blíží moje narozeniny! Na druhou stranu mě mrzí, že moje dny, kdy jsem stále náctiletá, se blíží ke konci.
Se slibem práce jsem začala i aktivně vyhledávat, kdo kam přijede. Možností a lákadel je spousta: Linkini na Rock im Park, Florence + the Machine na Southside, Wolf Gang na Grapeu, The Kooks na Rock for People nebo třeba The Flaming Lips na Colours of Ostrava.

No a pak si vyberte!

Bohužel nejsem milionář, takže musím svoje hudební a cestovatelské choutky krotit. Do této chvíle jsem se rozhodla, že stoprocentně pojedu na Rock for People, jelikož to mám přeci jen blízko a spaní ve stanu mi nehrozí, a stejně jako loni na slovenský Grape, protože Wolf Gang si nenechám ujet.
Ve vzduchu visí Rock im Park (aktuální cena 4300,-), protože jak řekla moje máma: "Linkini? Už zase?" Jestli tohle vyjde, tak to bude hodně natěsno.

A tak v poslední době tvořím strategie, sčítám ceny vstupenek a stalkuju facebookové profily všech festivalů, na které chci jet. Achjo, stává se ze mě strašnej stratég. *le sigh*

0 komentářů: