Nakonec jsem do toho kina jela sama. Včera. Nemusela sem se na nikoho spoléhat - jen sama na sebe. Nejdřív mi přišlo zvláštní, že jdu do kina sama. Ale nebyla sem jediná. Sál byl docela zaplněnej, ještě že sem si zarezervovala fleka...:)
Řekla sem si, že domů pojedu autobusem. Jenže sem vylezla z kina a venku sněžilo. Tak jsem šla pěšky a celá se doslova rozplývala. Lidi na zastávkách na mě docela koukali, jestli náhodou nejsem blázen. Do toho jim ale nic není...
Dneska se mi zdál sen. Jen už si moc nepamatuju, co v něm bylo. Odehrávalo se to v nový budově školy. Potom jsem nějakým záhadným způsobem ztratila mobil. Seděla sem na lavici a za mnou byl opřenej Robert Pattinson alias Edward (už mi hrabe!). „Nenašel bys mi mobil?“ zeptala sem se ho. On se tak nějak divně podíval. Pak nevim. Okno z rána se zvětšuje. Běžela sem chodbou a Pavlíčková (naše učitelka na tělák) zamykala šatnu. Křičela sem na ni paní učitelko ale podlaha tak klouzala, že mě zastavila až zeď. Pak sem běžela nazpátek myslim a potkala Jakuba (spolužáka). Ptala jsem se ho, kde mám tašku, jenže on se rozeběhnul pryč. Za ním jsem si všimla toho ze čtvrťáku jak vycházel z těláku. Jen sem se otočila a dál už nevim. Prostě realita versus fantazie...

0 komentářů: