Možná už jsem použila podobnej název, a to sice „Vrrrr“. Ale to není podstatný.
Mám plnou hlavu myšlenek. To se nedají jenom tak někam odložit, nebo ty, které už nepotřebuju, zahodit?
Včera jsem byla "pozvána" na menší výlet. No, trošku delší. Jestli prý po střední nechci jet na Island. Samozřejmě, že by se mi to líbilo, ale za jakou cenu? Jen tak si (údajně na rok) odjet do zahraničí, jazyk umět aspoň na tý základní úrovni, lidi, ty mě rozčilujou všude a vždycky, a nemít žádnou jistotu, jak to všechno nakonec dopadne. Nevědět kde bydlet, kde co hledat...Neuvedu člověka, který mi to nabídl, ale je mi možná blíž než já si sama uvědomuju. Naprosto perfektně si rozumíme, víc už to snad ani nejde. Vzkaz pro něj: „Podpatky...Na to nezapomenu...Nevim, jak v listopadu s tim kinem...Nejsem tak odvážná, jak si myslíš...A ten příjezd si rozmysli, to co říkáš teď, nemusí za čtvrt roku platit. Mám Tě ráda, ale nevim jak seš na tom ty ve vztahu ke mně...“
Další myšlenka: že prý si budem vybírat volitelný předměty do třeťáku...Jestli si třídní myslí, že pudu na matiku, tak je na omylu. Už sem řekla, chci maturovat z angličtiny a ne z MATIKY!
Ani kdybych na ten seminář šla, "nerozpočítá" mě tolik, abych z ní maturovala.
Jsem psychicky vyčerpaná. A nevyspalá. Včera jsem byla na ICQ s tou osobou, říkejme mu Pan X, a kecali jsme skoro do desíti. Ale jako paráda nemělo to chybu:)
Když se mi bude chtít, vytáhnu nějaký "špeky" a dám si je sem:)

Artist on Artist: Nikki Sixx & Chester Bennington

No copak jsem to nenašla:))

0 komentářů: