Dělala jsem si na wikipedii jeden test. No a tohle mi vzniklo:




Jsem z toho celá chytrá ale co...:)
Na popud špatné nálady Pana X, kterej nevěděl „co je“, sem si ten test teda udělala. Bože, to zní jako kdybych byla těhotná:)

Slíbila jsem nějaký ty zajímavosti z naší konverzace. Tak teda:
: ...já tomu tak trošku věřim i když si myslim, že v tom má prsty i moje znamení
Pan X: ty jseš co?:-D
Já: beran a platí u mě, že hlavou zeď neprorazim jenže to budu pořád zkoušet znova a znova
Pan X: hele... nezkoušej to jo chci tě mít na Islandu v provozuschopným stavu...;-)
Já: jo v provozuschopným:-D
Pan X: jistě;-) k čemu by jsi mi byla v neprovozuschopným,hm?
Já: na to si odpověz sám:-D
...
Pan X: už nebudu pokoušet;-) i když to není můj styl,protože jsem provokatér,ale toe fuk;-) končím;-)
: vyhrála sem:-D
Pan X: mám se vrátit do boje?:-D
Já: chceš?:-D
Pan X: ne:-D vyhrála jsi;-) ale já si za to pak něco vezmu:-D nebo spíš vyberu:-D
Já: copak?:-D
Pan X: to si nechám pro sebe:-D
Já: ty zrádče teď bych ti chtěla vidět do hlavy:-D no i když...:-D
Pan X: :-D nech se překvapit;-)

Tak teda se nechám překvapit no...A Island nejspíš nadobro padl, teď jede FINSKO!:)

0 komentářů: