Našla jsem nechutně vtipný vtipy o Chuckovi Norrisovi:

Někteří lidé mají jednu mozkovou hemisféru větší než druhou, Chuck Norris má větší obě.
Chuck Norris za války sestřelil německé bojové letadlo tak, že na něj zamířil dva prsty a řekl: "Beng!"
Obrana planety Země před útokem nepřátelských mimožemšťanů se jmenuje Chuck Norris.
Chuck Norris může za velké stěhování národů. Národy prchaly před ním.
Jednou stál Chuck Norris v místě dopadu atomové bomby. Dodnes má trochu opálenější kůži.
Když si Chuck Norris odplivl, vznikly oceány a moře.
Chuck Norris umí dělit nulou.
Chuck Norris se jednou vymočil Michaelu Schumacherovi do nádrže, od té doby Michael Schumacher vyhrává jeden závod za druhým.
Bermudský trojůhelník byl původně Bermudský čtverec, to bylo předtím, než mu Chuck Norris ukopl jeden roh.

No a takhle bych mohla pokračovat! Tady najdete hromady vtipů. Přeju vám stejnej výtlem jako mám já:))

PS: Včera jsem vedla debatu s Panem X. No a vypadlo z něj, že by se mu líbilo, kdybych za nim přijela. „Tobě by se to nelíbilo?“ zeptal se. Já neřekla ani jo, ani ne. Nějak se do toho začínám zamotávat:)

0 komentářů: