Konečně mám jednak čas, pak jsem taky na netu a pak taky není moje sestřička přítomna - takže sama.
Už nevím, co všechno se dělo za ty dny, co jsem nic nepsala. Články dnů nejspíš nebudou. Dneska bych napsala to, že kvalifikaci na VC Malajsie vyhrál Jens Button, Ferni je 10. (na f1sports se objevil i článek, že Nando je marodnej, má zánět středního ucha)
Ve čtvrtek jsme na psychologii malovali mandaly. Vztahovaly se na téma "Co já a vzdělání". Já namalovala tohle:
(btw. za špatnou kvalitu se omlouvám, je to narychlo focený telefonem)
(to růžový má být knížka a na ní je nápis MATIKA)
- minulost, současnost, budoucnost - levá polovina značí minulost, vztah k matce a k domovu, pravá polovina - budoucnost, vztah k otci a zaměstnání
- černá - smrt, tajemství, temnota; začátek a konec
- modrá - klid, jas, mír; soucit, oddanost, mateřství(?); myšlení, komunikace; pasivita, konflikt s matkou, problémy z dětství
- žlutá - schopnost vidět a porozumět; plánování, myšlení; odvaha, inspirace; zvídavost
- červená - ničivá síla, boj, utrpení; aktivní temperament
- zelená - touha, opatrnost; rodičovství(?); postarat se sám o sebe a pomáhat druhým
- kříž - spojení protikladů; utrpení, oběť
- květiny - krása

0 komentářů: