Ve čtvrtek, pátek a i dneska je venku teplota okolo 20-ti stupňů. FUJ!
Další zajímavou událostí byl rozhovor s Panem X.
(Tohle už je staršího data)
Já: proč ty vykřičníky?:-D
On: proč ten otazník?:-D
Já: proč ta blbá otázka?:-D
On: proč ta ještě blbější otázka?:-D
Já: proč odpovídáš na otázku otázkou?:-D
On: proč to děláš ty?:-D
Já: protože sem se s tim narodila?:-D
On: došli mi vtipný odpovědi:-D ééé...teda otázky:-D

Já: hej za chvíli budou dávat sport:-D
On: jakej?:-D konečně naděje,že vypadnu od kompu,co?:-D
Já: no na nově:-D
On: jo tohle... kde říkaj tejden starý informace:-D
Já: např.?:-D
On: potvoro:-D moc dobře víš,že na to nemám odpověď:-D
Já: dostala sem tě :-P:-D
On: ne,nepodepsal jsem darovací listinu:-P:-D

Já: hm já mám občanku:-D
On: hm a já mám syfilis:-D
Já: hm a já sem trpaslík:-D
On: hm a já jsem debil:-D
Já: hm a to mě nezajímá:-D
On: bez komentáře:-D

On: nemám problémy být sám,vyhovuje mi to;-)
Já: no to je jasný, mě to taky nevadí
On: a zamyšlení číslo dvě, proč myslíš,že mám holku daleko a vidím se s ní dvakrát za měsíc?
Já: rozumim ti, ale mě by to takhle asi nesedělo ;-)

0 komentářů: