Ve čtvrtek jsme byly s Terezkou v Hypernově a já zjistila, že tam mají úplně dokonalý kecky (zelený, vínový, oranžový a bílý), jenže asi ne v mojí velikosti.
V pátek navečer jsme šly i s Kristýnou škubat zlatej déšť ke kostelíku. Chovaly se jako malé děti - já taky:) Pak jsme jely ke starýmu koupališti, jenže otevírací dobu tam mají jenom v květnu a červnu. Tak jsme jely na hřiště a tam se houpaly jako malé děti. Kristýnu trklo, že bychom si mohly sjet kopec u stadionu. Neprotestovala jsem. Je sranda jet takovou rychlostí dolů! Takže jsme si třikrát vyšláply nedaleký kopec, pak najely ještě kousek nahoru, abychom měly dostačující rychlost a šláply na to. Jeden kluk, co šel dolů, nezaregistroval nic podezřelýho, když se pak ale otočil a uviděl Kristýnu řítící se dolů, dostal zřejmý šok. Málem vyskočil metr nahoru. Chudák. Ale já se tomu doteď tlemim:D

Tak na týhle pozici jsem byla myslim ve čtvrtek. Teď už to asi neplatí.

Naše room. Ustálená:)


V Hypernově měli zajímavýho papouška:)

0 komentářů: