Chuck nám sliboval na dnešek běh na 1500 m, nakonec z toho ale nic nebylo, protože věděl, že už by s náma pak nic neudělal. Tak jsme skákali do písku. Na závěr prohlásil, že to některé vzali jako přípravu skoků na pláži. Zároveň nám udělal radost tím, že tu příští týden nebude, takže tohle byl náš poslední tělák.
Ještě předtím jsme v pohodě stíhali bus číslo 2. Jel bus, ne trolej, a mě na něm zarazilo to, co měl nalepenýho na boku. Že by se do propagace Eclipse šlo až tak razantně? No asi jo, protože ta obří samolepka byla dost vidět.

Přišla jsem domů, vlezla do vany, najedla se, na hodinu usnula a teď se mi nechce nic dělat. Zítra jedem k bábince (libry už na mě čekají :D) a v neděli budu zase zahrabaná v učení.

Jo, a LP přidali další datum k turné: včera přibylo Rakousko a dnes přidali ještě Anglii. Co se mi nelíbí je to, že to jde hned za sebou. Vypadá to s tou naší nadějí bledě :(

0 komentářů: