Ten pan zubař se s tím nepáral. Sedla jsem, umrtvil mi půlku pusy a už se jelo.
A já měla celou dobu zavřený oči. Bála jsem se je otevřít.
Chvíli jsem si připadala jako v hororu; on si na mě vzal nějakou elektrickou pilku nebo co (vážně nevím a vážně nechci!) a něco mi cákalo po tváři..
„Chceš ten zub?“
*vydala jsem zvuk, jako že ne*
„Ale je krásnej.“ No to si ze mě dělal srandu, ne?!
No nic, seděla jsem tam asi deset minut, dali mi stehy, pak se mě asi třikrát zeptali, jestli jsem jako v pohodě a já tryskem odtamtud odcházela. Pak jsme s máti zamířili do Atria (nemohla jsem mluvit, a tudíž hýřit sarkasmem; v ruce jsem měla papír a tužku a psala ve zkratkách), kde jsem si chtěla koupit ten třetí díl VA, jenže ho neměli, a tak jsem jako bolestné získala Hunger Games.
Domů jsme museli jet vlakem, pak na poštu pro placky a teď nebudu celý den nic dělat. Mám nakázáno zůstat v klidu..

0 komentářů: