Včera v noci mě nehorázně začal bolet žaludek. Tak jsem šla spát s vědomím, že to snad ráno bude už v pohodě.
Po půlnoci jsem se probudila s tím, že asi umřu. Nemohla jsem spát, i empétrojku jsem po nějakých 150-ti písničkách vypla.
V pět ráno, když vstávala máma, jsem došla za ní a zeptala se, na jaký straně je slepák.
Na pravý. Super.
Takže jsem v osm hodin vyrážela s tatíkem na pohotovost do Hradce. Přišla jsem, vzali mi krev, udělali ultrazvuk a pak jsme čekali hodinu a půl na krevní výsledky. Pak mi nějakej pán doktor sdělil, že to slepák není. Ale že mám být v klidu, hodně pít a držet "šetřící" dietu.
A protože mám sakra hlad, sežvejkala jsem suchej rohlík.
Nemáte tušení, jak moc jsem se bála, že mě tam ubytují a já nebudu moct jet do Anglie. To by byl od života hodně krutej vtip.
No a teď si jdu pustit Ajťáky.. komplet všechno.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

úú...to nezávidím..já bych chtěla do anglie v srpnu, tak jen doufám, že to vyjde...mě pravidelně bolí pravá strana břicha po kukuřici a oříšcích, tak jsem je přestala jíst:D
lina