Dneska byl takovej srandovní den :D
Ráno jsem do školy mířila až na desátou. Pak mi volala I. Bylo něco před půl devátou.
„Kde seš?“
„Kde bych byla? No doma.“
„Doma?“
„No jo, my nemáme až od desíti? Od kolika máme?“
„Od osmi, to jsem ti to neřekla?“
Takže jsem si jako fajnovka dorazila do školy v době, kdy odtamtud všichni tryskem utekli. Ale prý jsem pobavila paní učitelku třídní :D Vyzvedla jsem výzo (btw. tohle už bylo podruhé za tři roky na škole, kdy jsem zmeškala vysvědčení! :D) a zamířila jsem k bábině. Tam jsem pokecala a pak jsem už letěla do kina. Tolik lidí už jsem dlouho neviděla na jednom místě.

Kašlu na to, že si tohle přečtě nějakej zarytej antifanoušek TS.
Já se bavila celý dvě hoďky (lidi v sále podle občasné salvy smíchu taky :D), podle mě takhle vypadá zfilmovaná knížka. Vlastně ani nevim, co mě na tom bavilo; jestli Charlieho sarkasmus, trapnej Jacob nebo to trhání hlav a jiných dalších částí těla. David zaslouží pochvalu a Melissa má kliku, že to nepokazila :D
Během prázdnin si dám asi opáčko.

Jinak v nejbližší době (čili zítra) budu muset nejspíš balit, a to i přesto, že jsem máti oznámila, že balit budu až v pátek. Někdy mně přijde víc natěšená, než jsem já sama. I když to absolutně není možné! :D
Jdu oslavovat prázdniny nicneděláním :D

PS: Jacob je trapnééééj! :D

2 komentářů:

Ti dám, že je Jacob trapnej! :D
Jinak hezky si sbal a přivez mi to cédéčko :D.
A na Eclipse prostě jako o prázndinách půjdeme společně! jo a jo!!

:D Já se musím k tomu P.S. přiklonit... :D:D