Dneska jsem vyrazila do velkoměsta, protože jsem nutně potřebovala vypadnout z toho našeho cvokhausu. S Terezkou jsme obšmajdaly půlku Hradce, pokecala jsem s Ivou, vyměnily jsme si zážitky posledních 3 týdnů a pak já s Terezou zamířily na posledního Shreka.
Můj favorit ještě před začátkem: kocour.

Shrekovi se během chvíle obrátí život naruby. Dojde mu, co měl, až když to ztratí. Pak má co dělat, aby to získal zpátky. Jestli chcete vědět, jak to dopadne, dojděte si do kina.
V sále bylo plno dětí, vedle mě chlapec mlaskal nad popcornem. Nechápu, jak si ho můžou koupit a sníst ho ještě před tím, než začne film.
Usrkávala jsem půllitrovej red bull brčkem z mekáče a bylo mi fajn.
Domů se mi nechtělo, protože mě rodičové stále trochu štvou. Tak jsme poseděly na jedný lavičce něco přes půl hodiny a pak se velice neochotně vydaly domů.

Fotka je ze stránky MovieZone.

2 komentářů:

:D to si pak stáhnu :D

Shrek už se mi stahuje asi 2 dny!:D na zabotí no:D Jinak, jsem se hctěla zeptat, jetli si tě můžu dát do oblíbených?
lina