No nemůžete se divit. Sem toho moc přibývat nebude, daleko víc se v poslední době věnuju svému druhému blogu.
Co se dělo posledně?
V důsledku nehorázných veder nám na balkoně chytil květináč. Vůbec jsem ty muškáty nelitovala.
Sousedka nám pak křičela do otevřenýho okna: „Hořííí!“
„Tak to sundej, ten květináč!“

„Nemůžu, se spálim!“ křičela jsem na ni z balkonu.
„Ale můžeš!“
No jistě, kvůli ní bych tak dala ruce do ohně (hořká ironie). Má to dva smysly, a myslím to vážně v obou.
Bratříček se pak o to postaral. Sousedka začala považovat mě za kuřáka a moji desetiletou sestru za pyromana. Já myslela, že tam po ní skočim a holýma rukama ji uškrtim!Gepík. Rozvalenej jak bačkora :D

Tenhle zmetek jméno nemá.. dneska jsem se o něj málem zabila při cestě za pošťačkou.. ale zítra už jde k novým majitelům... snad.

0 komentářů: