Já byla už o půl třetí ráno vzhůru! Proboha! Máš prázdniny, tak se podle toho chovej!!
Na višně jsme dorazili v suchu, odjížděli jsme prochcaný až na kost. Moje tepláky vážily asi 100 kilo, jak byly nasáklý vodou. Přišla jsem a okamžitě se šla naložit do teplý vody jako sardinka do oleje.
Chceš knížky? Tak makej! Kdykoli jsem si tohle řekla, působilo to na mě jako účinný stimulant. Zbytečně jsem neplýtvala sarkasmem a házela višně ke konci už spíš na zem než do kbelíku.
To bude ještě zábava...!

Když už teda kecám o zábavě..

Jak se Ian na konci tlemí :D
Na video jsem ráno narazila na českých stránkách.

5 komentářů:

Višně zase?
No to mě pos... to bych nedala.. :/

jo to jsem si říkala taky a nepomáhalo to:D
video je boží...
lina

Jo na video jsem už koukala, ten konec je fakt nejlepší :D Hele o práci mi nemluv, já rozvážim debilní noviny a dneska když jsem jela na kole tak mě pod oko bodla včela/vosa, pěkně to štípe a snad stále napuchá xD

Dokonalé video :D:D
Jinak já taky byla na višních, ale.. Ehm, nějak uschly :D

Abyss: Noviny musej být lepší než višně, ne? :D
Emmgirl: Ráno ve zprávách: „Úroda višní menší o 20%“ a já na televizi: „Mně připadá těch višní dost.“ :D:D