Všimli jste si někdy, jak málo stačí rodičům, aby vás vytočili?!

Včera mi přišla sestra oznámit, že si nemám večer číst a čumět na filmy, nebo že mi tatík notebook rozšlape. Klidně, já ho neplatila!
O co mi jde: jsem plnoletá a mám prázdniny, ale musím (a rozhodně nebudu!!) chodit spát v deset hodin večer. V době školního roku je to ještě horší, to abych už v osm zařezávala.
Si tady připadám jak ve vězení. Hodně mě naštvali, takže jsem o půl jedenácté zhasínala a vzteky pak dlouho nemohla spát. Když pak přišla máti zavřít okno kvůli bouřce, omylem kopla do počítače, kterej jsem nechala na zemi. Trošku si zanadávala a já se musela krotit, abych se nezačala tlemit.

Babička mi kdysi říkala, jak máti rozmlouvala stěhování k otčímovi, ale ona si prý nedala říct. Byla zamilovaná. No jestli znamená být zamilovaná mít vymytej mozek, tak to teda nechci nikdy být!

2 komentářů:

Nemá cenu rodičům vysvětlovat, že když máš prázdniny, hodláš se flákat...já to řekla doma a hned mě sprdli, že to jako teda néé, a že nebudu chodit tak pozdě spát a pak pozdě vstávat...Já dnes přijěla a už na mě zase ječeli, že si mám doprčic poklidit ten pokoj!:D
lina

Doma už jo :D, to ty to zdržuješ. :D xDDDDDDDDDD