To mě zas jednou něco napadlo :D

Dnešní den byl perfektní. Nebrala jsem ohledy na to, že bude moje mrňavá sestra sama doma a na celý den si odjela do Hradce.
Zrní pro Kennyho -> dobytí karty na MHD -> hypermarket, Red Bull ♥ -> hodinový kecání s Ivou, návštěva Bontonlandu, kde jsem objevila HAARP za pětikilo (zvažuju to..) -> další hypermarket -> 7 hodin v kině.
Nevím, proč jsou všichni tak vyjukaný z Počátku. Chvílema jsem se ztrácela. DiCaprio byl ve snu a v něm vstoupil do dalšího, takhle asi třikrát. Mě spíš bavila Ellen Page a Joseph Gordon-Levitt.
Pak jsem byla podruhé na Zatmění. Bylo tam nějak podezřele moc chlapů.
Teď mě pekelně bolí žaludek z hladu a chce se mi jít spát.
Taky mi utekla premiéra The Catalyst od Linkinů, ale už mám ten song na ploše, tak si ho pustím až zítra. Radši.
Tak dobrou noc, vážení :)

PS: V lednici se mi chladí další Red Bull ♥ :D:D

1 komentářů:

Neobjevilas ABL? :D
Sakra musím do toho bontoša dojet :D.