Wake up and look me in the eyes again..
I need to feel your hands upon my face...
Při tomhle songu teď chodím spát ^^
(EDIT: Zagooglovala jsem, abych věděla, odkud jsou. Z Británie, jak jinak. Na tohle mám čuch. Konkrétně jsou z Leeds. Tohle město se pro mě stává jedno z nejlepších v UK.)

Bábina včera volala, aby ze mě dostala nejnovější události a drby. Většinou, když k ní přijedu, hudruju na svýho otčíma, protože je někdy neuvěřitelně těžký ho vystát. No a ona asi čeká, že k ní budu jezdit na celý dva měsíce, jako to bylo kdysi.. Jenže už mi není 12. Řekla jsem jí, že pochybuju o tom, zda-li s náma ještě bydlí moje mladší sestra, protože doma nebyla celej týden. Je u nějakýho strýce, kterýho naprosto neznám, ale ona mi cpala do hlavy, že ho prostě musim znát. A já se jenom tlemila její snaze mi osvěžit paměť.
Mám noční můry - nejprve mi do snů leze bývalej třídní a hrozí matikou, z který mám hrůzu (a s hrůzou jsem se i probudila!), pak vidím zase naší současnou třídní při účetnictví. Posledních 14 dní prázdnin hodlám náležitě využít.
Kromě toho se u nás konal festival Brutal Assault. Ve čtvrtek jsem byla ve městě a metláky jsem potkávala na každým kroku. V noci to pěkně rozjížděli. Myslela jsem si, že Children of Bodom budou největším lákadlem, ale když měli hrát, nic moc jsem neslyšela. Vtipně jsem to pojmenovala "tichým metalem". V sobotu/neděli ráno vyhrávali tak nahlas, že mě vzbudili blbci. Doufám, že tady příští rok touhle dobou nebudu :/

0 komentářů: