Blog jsem si založila proto, abych předešla tomu, aby se moje drahá maminka nedočetla něco, co by neměla. Proto jsem papírovou formu se zámkem vyměnila za elektronickou podobu.
Jsem ráda, že už jsem z tý holky, co psala takový nehorázný blbosti, vyrostla. Doufám. :D

To jsou, ehm, Muse. Nakresleno mnou a Ivou. Když jsem se doslechla, že na pár svých koncertů plánují přistání ufounů, musely jsme to nějak zparodovat. :D

Recese musí být. „V případě naléhavých okolností informujte, prosím: mě. Telefon: mám.“

Samara v lepší kvalitě :D

Uvítala bych, kdyby program Adobe Reader měl nějaký záložky nebo tak něco. Pak akorát nevím, na jaký straně jsem skončila :D
Shane nám zadal práci, abychom napsali A4 na téma oblíbený seriál. Výběr byl rychlý a jednoduchý. Nechť mi Michael Scofield odpustí :DEvidentně jsem nevěděla, jaký peklo mě čeká. Slovo mazec to ani zdaleka nevystihuje. :D
Co dodat :)

3 komentářů:

Muse mě rozesmála. :D :D Taky mám telefon, mobil a všichni by měli kontaktovat MĚ! :) Jinak moc děkuju za pochvalu. ;)

Muse :DDDDDD
A co to jako je ten vír tam nad nima? :DDD

Já myslím ten "vír" nad bubeníkem :DDDDDDDD