O tomhle prostě musím napsat!

Včera do Prahy podruhé zavítali Royal Republic, švédská rocková banda, která vznikla před pěti lety.

A bylo to naprosto úžasný!

Příjemně mě překvapilo, kolik lidí přišlo. Nečekala jsem, že jich bude tolik. Ještě před hlavní hvězdou začala hrát předkapela Kopek (Irové, znělo to zajímavě), ale jako vážně, přijeli jsme hlavně kvůli headlinerům. Ti začali hrát v deset a začalo to pěkně zostra; předvedli skoro všechny moje oblíbený songy, přiváděli lidi do varu a prostor před podiem po celou dobu jejich setu byl jeden velkej mosh pit. Adam se bavil s fanouškama, bavil nás a zahráli nám i spešl verzi "Addictive", při který jsme se všichni mohli akorát tak tlemit. Takže jsme prostě všichni pili, skákali, tleskali, pískali, zpívali...

Nechtělo se mi pryč. Chci je vidět znova. Prokletá jsem nejspíš já a ne kámoška I., protože jsem dobíhala vlak o půl druhé ráno, a to jsem jela sama. Spát jsem šla před třetí hodinou ráno, spala jsem lehce 6 hodin, ale.. zaplaťpánbůh že jsem nemusela do práce! #epicwin

Další životní pravda: není moc věcí lepších než rockový koncert.

0 komentářů: