Bohužel. Přiložené fotky jsou důkazem. Sluníčko celej den nesvítilo už dlouho. Ale moje nálada je naprosto pohodová (spala jsem 11 hodin ale mírně unavená jsem i teď), i když nemám ráda sluníčko, tak nějakym způsobem jsem ráda že svítí. V zimě samozřejmě. V létě ho nesnášim. Do toho mi tu vyhrávají Coldplay. Zamilovala jsem se do "Lovers In Japan". Skvělá.
Fotky jsou celkem dost tmavý, ale to je tim, že sem to fotila mobilem a navíc už se pomalu stmívá. Ale to nebe je nádherný:)

Ze včera mi tu chybí článek. Ale co mám dát??
Článek dnešního dne: The Yellow Handkerchief (film, kde hraje Kristen Stewart). Shánim shánim ale zatim bezúspěšně.
Článek včerejšího dne: Pan Pelikán. Přiznávám se, je to trailer na film, který sem viděla dneska. Včera se asi ve světě nedělo nic zajímavýho bo co:)

0 komentářů: